Spa Time hlora granulas 1kg
Modelis: 42233150

Spa Time hlora granulas 1kg

€ 27.00
Cenas ir spēkā bez piegādes maksas
Piegādes laiks
Produktam var būt nedaudz atšķirīgs piegriezums vai krāsa no attēlā redzamās.

Bayrol's Spa Time piedāvā spa īpašniekiem pilnu ūdens kopšanas līdzekļu klāstu. Tie ir viegli lietojami un savstarpēji atpazīstoši, tie nodrošina, ka jūsu spa ūdens vienmēr ir dzidrs un veselīgs.

Pielietojums:

Hlora granulas droši dezinficēs jūsu spa ūdeni. Granulas ātri izšķīst un ātri likvidē baktērijas, duļķainību un piemaisījumus spa ūdenī.

Devas ieteikumi:

5 g/m3 pēc katras lietošanas reizes. Pārbaudiet hlora vērtību vismaz reizi nedēļā, izmantojot SpaTime testa strēmeles, un, ja nepieciešams, noregulējiet to līdz optimālajai vērtībai 1,0–1,5 mg/l. Nepieciešamā deva būs atkarīga no izmērītās hlora vērtības. Lai novērstu problēmas ar ūdens attīrīšanu, pārliecinieties, ka ūdenī vienmēr ir hlors. Pēc katras lietošanas reizes pievienojiet hlora granulas tieši spa ūdenim, kad darbojas cirkulācijas sūknis.

 

Padoms: Pirms dezinfekcijas līdzekļa pievienošanas, lūdzu, pārbaudiet pH vērtību. Ja nepieciešams, pielāgojiet to līdz pareizai vērtībai 7,0–7,6, lai nodrošinātu vislabāko hlora granulu efektivitāti.

 

Priekšrocības:

  • Augstākās kvalitātes pērles.
  • Pilnībā izšķīst bez atlikumiem.
  • pH neitrāls.
  • Bez putekļiem.
  • Stabilizēts hlors, kas novērš ātru hlora noārdīšanos augstākā temperatūrā vai saules gaismas iedarbībā

Svarīga informācija:

Šis produkts jāizmanto tikai norādītajam mērķim.

Uzmanību!

Patērētājiem jāievēro darba drošības un veselības aizsardzības, kā arī atkritumu apsaimniekošanas pasākumi, kas norādīti uz etiķetes un drošības datu lapā.

  • Garantija (g.) Nav precizēts
  • Ražotājvalsts DE
  • Svars 1.0

Mūsu uzņēmuma prioritāte ir augstākās kvalitātes preču piegāde klientiem viņiem ērtā laikā uz viņu izvēlētu vietu.

Sūtām preces uz visām pasaules valstīm, ja, izvēloties piegādes adresi, neatrodat sev vajadzīgo valsti vai pilsētu, lūdzu sazinieties ar mums pa e-pastu [email protected] vai zvaniet uz kontakttālruni, piegādes cena tiks noteikta jāaprēķina individuāli.

Piegāde vienmēr ir pieejama.

Informācija par piegādi:
Pasūtījuma sagatavošana izsūtīšanai aizņem 2-3 darba dienas no brīža, kad maksājums ir saņemts veikala bankas kontā. Kad pasūtījums būs gatavs, tas tiks nodots kurjeram piegādei.
Piegādes laiks:
Piegāde parasti ilgst 8-10 darba dienas, bet lielāka apjoma vai apjomīgiem pasūtījumiem piegādes periods var aizņemt ilgāku laiku.
Lūdzu, ņemiet vērā, ka pasūtījumi netiek apstrādāti, izsūtīti vai piegādāti brīvdienās vai valsts svētku dienās.
Maksimālais piegādes laiks nedrīkst pārsniegt 4-6 nedēļas.

Piegādes laiks tiek skaitīts no brīža, kad pasūtījums tiek paņemts un nosūtīts no mūsu noliktavas. Tiklīdz pasūtījums ir nosūtīts, klients saņems e-pasta paziņojumu ar visu viņa pasūtījuma izsekošanas informāciju. Piegādes noteikumi var mainīties atkarībā no galamērķa attāluma.

Piegādes laiks vietnē ir aptuvens.

Uzņēmums neuzņemas atbildību par iespējamu piegādes kavēšanos.

Uzņēmums nav atbildīgs par elektriķu vai celtnieku pārkārtošanu.

NB! Ja neesat saņēmis pasūtījumu iepriekš norādītajā laika periodā, lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas dienestu.


Mājas piegādes cenas

Sūtīšanas izmaksas visā Eiropā tiek aprēķinātas pēc kurjera dienesta noteiktajiem tarifiem.

Pirms preču piegādes kurjers saskaņos Jums pieņemamu piegādes laiku pa tālruni (darba dienās P-P 8:00-17:00).

Piegādes izmaksas nav iekļautas interneta veikalā norādītās preces cenā.

Piegādes maksa tiks pievienota iepirkumu groza vērtībai.

 

Preču savākšana

Saņemot piegādāto preci, lūdzam pārbaudīt sūtījuma (iepakojuma) stāvokli, pārliecināties, vai iepakojums nav deformēts vai bojāts. Ja jums ir aizdomas, ka paka ir bojāta vai deformēta, neparakstiet pakas dokumentus un atgrieziet paku kurjeram. Ja paka ir kārtībā, tad parakstiet rēķinu (pavadzīmi) vai citu sūtījuma nodošanas-pieņemšanas dokumentu. Parakstītais dokuments ir pierādījums tam, ka pasūtītās preces Jums ir piegādātas.

Iegādājoties preces, kas garākas par 2,4 m, klientam var būt jāorganizē izkraušana.

Preču atgriešana

Mēs darām visu iespējamo, lai iepakotu no mums iegādātās preces. Diemžēl dažreiz transportēšanas laikā var tikt nodarīts kaitējums. Pat ja nezināt, vai kaut kas ir vai nav bojāts, vienmēr ir labi nofotografēt pienākušo paku viedtālrunī, tās būs nepieciešamas gadījumam, ja saturam tiks nodarīts kāds kaitējums.

Ja redzat bojāta iepakojuma pazīmes, lūdzu, veiciet šādas darbības:

1. Uzņemiet iepakojuma fotoattēlus un pārliecinieties, ka bojājumi ir redzami.

2. Izsaiņojiet pasūtījumu un pārbaudiet, vai kāds produkts nav bojāts, nofotografējiet bojāto preci.

3. Ja ir konstatēts pārkāpums, lūdzu, informējiet mūs pa e-pastu [email protected]

NB! Par visām pretenzijām par bojātām vai salauztām precēm Jums ir jāpiesakās vienas (1) darba dienas laikā no piegādes dienas. Uzņēmumam jāsaņem pilna informācija un apraksts rakstiskā formā, kam pievienotas bojātās preces fotogrāfijas.

Ja pircējs atsakās pieņemt piegādātās preces, kurām nav defektu, viņam ir jāapmaksā preču atgriešanas izmaksas mums.
Ja jums ir kādi pieprasījumi vai komentāri par preču piegādes pakalpojumiem, lūdzu, sazinieties ar mums pa e-pastu vai tālruni. Mēs noteikti ņemsim vērā jūsu vēlmes.

Saistītā prece

Līdzīgi produkti